Direktlänk till inlägg 31 oktober 2013

Ute i Sb första gången :D

Av annabellesso - 31 oktober 2013 21:51

Var ute med Tobbe en sväng i Sb men också lite på andra ställen :)

  Lite dålig bild kvalite på grund av att jag har fått lite strul med internet xD

 

Gallopera ut till Jh och då fick Tobbe syn på dom andra pållarna i hagarna :D

 

Red sen till ett av fälten och där fick han springa lite :)

   

Blir inte så många bilder p.g.a att jag är trött.

Sedan fick han hoppa bron :)

   

Hoppa det kan han :D

Sedan bar det av till gröndal :)

       

Testa att hopp en låg mur och det tyckte han var kul :)

 

När jag kom  till gröndal var Tobbe hur lugn som helst och var pigg och lydig :)

Tog full gallop genom skogen ner till värdshuset för att se hur han tyckte om bron :)

   

Woops.. Träffa en underbar tjej nu så kommer lägga upp resten av inlägget imorron ;D

Bilder:

   

Skulle gå med i hennes klubb om jag vore klubblös men var inte det :) Rekommenderar starkt hennes klubb ;D

Ps.Vet att det var en spricka i bakrunden men har inte haft tid idag med dom xD

Happy hallowen!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annabellesso - 23 februari 2014 17:28

Jag tog fyra olika bilder så välj bara en bild ;) Hästens namn är Airangel ;) Hoppas någon bild blev bra :D Hästen har inget smeknamn C8           ...

Av annabellesso - 23 november 2013 19:09


Nu är det såhär att jag kommer ta en paus från bloggen... Vet inte hur länge men jag vet att jag kommer komma tillbaks någon gång! En liten lista på varför jag pausa bloggen... Har inte tid. Har inte ork. Har inte kunskap om bloggar. Dåligt me...

Av annabellesso - 20 november 2013 19:47

Var på en uteritt med klubbägaren från Rain cats! Kommer bara bli bilder men bilder säger väl mer än tusen ord?                                                                      Hehe! M...

Av annabellesso - 20 november 2013 12:39


Nu kommer Starstable nyheter! Championatdags i Skördebygden! 2013-11-20Hej allihopa!Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till Jorvikstallet!Nytt Championat:- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och de...

Av annabellesso - 18 november 2013 18:21

Hehe! Fick fiska dunderlaxen och hjälpa människor och hästar från att bli at med föttarna och hovarna!         :D   ...

Presentation

Välkommen hit! Hoppas du följer min blogg :D
Info om bloggen och hästarna finns här :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards